Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 15 mei 2017

friends

Hallo,

Het is mijn beurt weer om jullie een creatie te laten zien op het hobbyvision dt blog. Ik vind het leuk om nieuwe dingen te proberen en verschillende vormen kaarten te maken. Deze keer heb ik voor deze vorm kaart gekozen met de celbrate lijn van Studio light. Ik vind deze vorm zelf zooo mooi. En weten jullie wat het leuke is: er zit een verrassing in deze kaart die ik pas bij mijn volgende post laat zien. Dus jullie moeten daar nog zo'n twee weken geduld voor hebben. Spannend hé?


In de vouwen van de kaart heb ik aan beide kanten een mooie randstans gebruikt. Met een paar jewel drops erbij is het voldoende en hoeft er niet meer aangebracht te worden vinden jullie wel?
  


Deze afbeelding komt uit één van de easy uitdrukvellen en past precies bij het designpapier. De accesoires, de knoopjes, tekst en het hartje uit de uitdrukvellen maken het geheel af.


En natuurlijk heb ik nog meer stansen gebruikt, zoals jullie in onderstaande foto kunt zien. De tekst komt ook uit één van de uitdrukvellen en heb ik doormidden geknipt zodat het precies past. Wat een mooie tekst hé? De kaart heb ik dan ook gemaakt voor iemand speciaal. 

Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden en dat jullie nieuwsgierig zijn geworden wat ik jullie over twee weken wil laten zien..

Liefs,
Karen

De spulletjes die ik heb gebruikt zijn:

Studio Light - Basics - Cutting & Embossing stencil - STENCILSL39Studio Light - Basics - Cutting & Embossing stencil - STENCILSL43Studio Light - Celebrate Spring - Stansmal STENCILCS32  Studio Light - Celebrate Spring - Stansvel A4 EASYCS562  Studio Light - Celebrate Spring - Stansvel A4 EASYCS553  Studio Light - Celebrate Spring - Stansvel A4 EASYCS555  Studio Light - Celebrate Spring - Stansvel A4 EASYCS554  Studio Light - Celebrate Spring - Stansvel A4 EASYCS556  Nuvo - Jewel Drops - Rose Water 



Geen opmerkingen: